Online e-commerce support

Dagelijks tussen 0900 en 2100 bereikbaar voor online 1 op 1 support!

dewebshopfactory support

Vragen over uw website of webwinkel?

Komt u er niet uit? Geen vraag is te gek. Of het nu gaat over de werking van de webwinkelsoftware, het bouwen van een website of webshop of de marketing ervan. Wij helpen u graag!

Team deWebShopFactory

Support services

ShopFactory

ShopFactory Software support. Persoonlijke 1 op 1 online uitleg van alle mogelijkheden die de software biedt

Websites

Vragen over uw website dagelijks staan wij tussen 900 en 2100 uur voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Webshops

Adviezen en ondersteuning voor al uw vragen over de mogelijkheden en/of functioneren van uw webshop

Dagelijks online support

Voor het maken van een support afspraak boekt u direct uw afspraak in onze agenda, dit is mogelijk op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur. Op zaterdag tussen 10:00 en 12:30

Succesvolle webshop

Zeker ervan zijn dat u alles correct hebt ingevoerd en alle functies hebt gebruikt om een succes van de shop te maken.

  • Zijn de teksten correct?
  • De opbouw van de pagina's in orde.
  • Alles gedaan met betrekking tot de zoekmachine optimalisatie en dus de vindbaarheid op het internet?
  • De betaalinstellingen geregeld?
  • Welke betaalprovider past het beste bij uw webshop?


Dit zijn slechts enkele zaken waar u mee te maken heeft en die wij dagelijks voor onze relaties verzorgen. Zorg voor een goede start en maak er een succes van!

deWebShopFactory Quick support

Op de dag van uw afspraak klikt u op verzoek van onze medewerker op onderstaande "quick support" om de online support sessie te starten.

deWebShopFactory Quick support

ShopFactory Support

Wij helpen u graag het maximale uit uw ShopFactory software te halen. Wij bieden onderstaande ondersteuning

  • de werking van ShopFactory
  • aanpassen / vernieuwen template voor een nieuwe look & feel of bij een upgrade
  • import / export van data
  • uitleg en toepassing van alle functies
  • instellen van algemene zaken tbv betaalmethoden, verzendmethoden belastingen etc.
  • implementatie van externe functies zoals bijvoorbeeld agenda's. review sites etc.
  • website check op vitale onderdelen van uw website 
  • scholing en cursussen

Wij verhelpen geen technische aangelegenheden mbt de software hiervoor dient u zich, via de helpfunctie in de software, te wenden tot ShopFactory. Als reseller hebben wij geen toegang tot de codering van het programma en kunnen u als gevolg hiervan niet helpen. Indien u ondersteuning en / of bemiddeling wenst bij het indienen van uw vraag boek dan hier een afspraak.

1 uur

Online e-Commerce Support

Heeft u behoefte aan persoonlijke ondersteuning. Onze specialisten helpen u graag via de telefoon of door middel van een Remote Desk Top Sessie.